arasha.kz

Ақтау теміржолшылары БАҚ пен ел басшылығынан көмек сұрайды

«Каскор-Транссервис» АҚ қызметкерлері мен басшылығы өз хаттарында Мемлекет басшысы мен премьер-министрден ҚР Көлік министрлігінің басшылығын келіссөздер үстеліне отырғызуды сұрайды. Бұрынғы Премьер Әлихан Смайыловтың «монополиясыздандыру» туралы тапсырмасын орындай отырып, ведомство меншік иесімен талқылаусыз АҚ темір жолдарын магистральдық жолдар санатына ауыстыруға ниетті, бұл оларды «Қазақстан Темір Жолы ҰК» АҚ меншігіне беруге әкеледі.

Ведомствоның жеке меншікті экспроприациялауға бағытталған ашық емес әрекеттері компанияның банкроттыққа ұшырауына әкелуі мүмкін. 600 қызметкер мен олардың екі мың отбасы мүшелері күнкөріссіз қалады, шетелдік инвестициялардың қомақты сомасын тарту бойынша келіссөздер тоқтатылады. Ақтау теңіз порты арқылы жүктерді стратегиялық тасымалдау зардап шегеді. Имидждік залал «Ақтау теңіз порты» АЭА базасында контейнерлік хаб құру жобасына қауіп төндіреді.

«Көлік министрлігінің тұлғасындағы Әділ Қазақстанда біз тек «көретін» шенеуніктерді көреміз! — дейді «Каскор-Транссервис» АҚ Басқарма төрағасы Алтай Борашев. — Мүдделі мемлекеттік қызметшілер біздің меншігімізді көреді, бірақ біздің өтініштерімізді естімейді және бізбен сөйлескісі де келмейді! Олар Қазақстанның ұлттық мүддесі мен халықаралық имиджіне нұқсан келтіре отырып, жеке меншікті иеліктен шығару және оны «Қазақстан Темір Жолы ҰК» АҚ  беру үшін бәрін үнсіз жасайды».

«Каскор-Транссервис» АҚ-ның ақпараты бойынша «Каскор-Транссервис» АҚ-нан ҚТЖ магистралі мен «Маңғыстау» станциясы (ҚТЖ) арасында орналасқан темір жолдарды алып қою «схемасы» көлік министрлігінде ұзақ уақыт бойы әзірленіп келеді, ал қазір ведомство «Каскор-Транссервис» АҚ меншігінің «реквизициясын» қарапайым бұйрықпен шұғыл дайындауда. Иесімен талқылаусыз компанияның жолдарын магистральдық деп тану және ҚТЖ желісіне қосу жоспарлануда. Бұл ретте министрлік ҚТЖ-ның сараптамалық қорытындысына және мүлік иелерінің мемлекетке ерікті түрде беруі туралы ғана айтылатын ережелерге ғана сүйенеді.  «Каскор-Транссервис» АҚ бұрын-соңды министрлік те, ҚТЖ да компанияның жұмысына шағым түсірмегенін, ешқашан мемлекеттік-жекешелік әріптестік, әсіресе мүлікті сатып алу туралы қандай да бір ұсыныстармен жүгінбегенін мәлімдейді.

Қазіргі уақытта «Каскор-Транссервис» АҚ бұзылу шегіне қойылған шетелдік инвестицияларды тарту жоспарлары туралы да айтпайды. Компания қазақстандық медиаға жеке меншікті, ең бастысы, «Қасқор-Транссервис» АҚ командасы ондаған жылдар бойы Маңғыстау өңірінде дамытып келе жатқан отандық бизнесті қорғауды қолдау туралы өтінішпен жүгінуге мәжбүр.

Exit mobile version