Ұлттық лоукостер FlyArystan шетелдік бағыттарды белсенді түрде жарнамалап, ел ішіндегі туризм әлеуетін елеусіз қалдыруда, деп хабарлайды Arasha.kz. Мемлекет ішкі туризмді дамытуға күш салып жатқан уақытта, әуе компаниясының мұндай маркетингтік саясаты көптеген сұрақ тудырып отыр.
Қазақстандық әлеуметтік желі қолданушыларының жаңалықтар таспасында FlyArystan компаниясының шетелге, атап айтқанда, Ыстықкөлге, Ташкентке немесе Кутаисиге баруға үгіттейтін агрессивті жарнамалары жиілей түскен. Мақсатты жарнамада мынадай жарқын ұрандар кездеседі:
«Жаздың тренді – Ыстықкөл!»
«Ташкент – достық астанасы»
«Кутаиси – Грузияның жүрегі»
«Стамбұл – өркениеттер тоғысқан мекен»
FlyArystan ресми сайтында Алакөл, Балқаш, Қапшағай (Қонаев), Шымбұлақ, Бурабай немесе Шығыс Қазақстан туралы мүлдем басымдық жоқ. Дәл осы бағыттарға мемлекеттік те, ұлттық компаниялар тарапынан да жүйелі қолдау мен ілгерілету қажет.
Бұл неге маңызды?
FlyArystan – ұлттық әуе тасымалдаушысының еншілес компаниясы, сондықтан оның әрекеті мыңдаған қазақстандықтың ішкі туризмге деген көзқарасын қалыптастырады. Мемлекеттік қатысы бар компания шетелдік демалысты белсенді түрде жарнамалап, отандық курорттарға сенімсіздік білдіргендей болады.
Алакөл, Балқаш пен Бурабай қайда қалды?
Қазақстанда ішкі туризмнің «өзегіне» айнала алатын бірегей табиғи орындар бар. Алайда ірі әуе компанияларының қолдауы мен маркетингсіз бұл бағыттар ел назарынан тыс қалып отыр.
Не істеу керек?
Туризм министрлігі мен ұлттық әуе компаниялар бағыттарды насихаттаудағы басымдықтарын қайта қарауы керек. FlyArystan тек жолаушы тасымалдап қана қоймай, Қазақстанның туристік брендін де қалыптастыруға үлес қосуы тиіс.