Қазақстанның жарнама қоғамдастығы мемлекеттік және басқа да органдардың атына ұжымдық өтініш жолдады, деп хабарлайды Arasha.kz.
Себеп — заңды тұлғалар шығындарды есептеу кезінде салық салудың жеңілдетілген жүйесіндегі жеке кәсіпкер қызметтерін есепке алу құқығынан айыруы мүмкін салық кодексіне талқыланатын түзетулер.
Жарнама нарығы қатысушылары атап өткендей, мұндай шаралар бүкіл шығармашылық индустрияға қауіп төндіреді: бейне өндірісі мен дизайннан бастап SMM мен маркетингке дейін.
Бүгінгі таңда фрилансерлер — оңайлатылған жеке кәсіпкерлер жарнама секторының негізін құрайды. Олар ресми түрде кірістің 3% төлейді және агенттіктермен, келісімшарт бойынша бизнеспен жұмыс істеу мүмкіндігіне ие.
Егер түзетулер қабылданса, ЖК B2B үшін тиімді болмайды. Бұл көлеңкелі нарықтың өсуіне, жұмыс орындарының жоғалуына және мамандардың шетелге кетуіне әкеледі, — делінген хатта.
Қазақстанның жарнама қоғамдастығы келісімге келуді ұсынып отыр. Ол:
жеке кәсіпкердің заңды тұлғалармен жұмыс істеу құқығын сақтау;
Шарттар мен актілер болған кезде олардың қызметтерін ескеру;
B2B фрилансерлері үшін бөлек 6-8% мөлшерлемені енгізіңіз;
Қажет болған жағдайда шегерімдер жылына 100 млн теңгеге дейін шектеу.
Ұжымдық үндеуді 30-дан астам компания мен мамандар қолдады. Бұл бастаманы 29 мамырда өткен Almaty creative Hub-тағы кездесуге қатысушылар да қуаттады.
Егер жарнама тоқтап қалса, нейрожелілер қазақстандық контентті оқымайды. Бұл тек салықтар ғана емес, цифрлық егемендік мәселесі, — деп атап өтті үндеу авторлары.
Ұжымдық хат Сенат төрағасы Мәулен Әшімбаевқа, Мәжіліс Төрағасы Кошан Қошановқа, Премьер-Министр Олжас Бектеновке, Мемлекеттік кеңесші Еран Қаринге және Президент Әкімшілігінің басшысы Айбек Дадебайға eotinish.kz. арқылы жолданған. Ұжымдық хатты қарау мерзімі 2025 жылғы 10 шілдеге дейін.