03-05-23 |
1450 рет қаралған
Адам күн сайын орта есеппен 250-300 жарнама көреді.
Адам күн сайын орта есеппен 250-300 жарнама көреді

Сіз өміріңізде қанша жарнама көрдіңіз? Күн сайын орта есеппен адам 250-300 жарнама көреді. Жарнама өнімдерге, себептерге және басқа тақырыптарға назар аударудың тамаша тәсілі.

Қазіргі қоғамды жарнамасыз елестету мүмкін емес. Біз үнемі мәмілелер жасалатын, адамдар батырманы қолданып кез-келген затты сатып алатын өмірде өмір сүріп жүрміз. Көптеген адамдар оның әсерін білмейді, жарнамалар суретті қабылдауға әсер етеді, түпсанаға дейін үлкен із қалдырады. Жарнамалық баннерлер көшеде, қоғамдық көліктердегі, орындықтардың артқы жағында ілініп, мәтін мен суретке көз еріксіз түсіп, санаға сіңіп, ұзақ уақыт есте қалады.

Жарнамалық роликтерді жасауға қыруар қаржы жұмсалады, мысалы, өткен 2022 жылы мәліметтерге сүйенсек, трафик арналары ішіндегі – теледидар, интернет, сыртқы жарнама, радио және баспасөздегі жарнама көлемі ҚҚС-ты қосқанда шамамен 56,5 млрд теңгені құрады. Бұл қазіргі әлемде жарнаманың дамып, өзгеріп жатқанын көрсетеді.

Адам үшін бірде-бір әсері ол қажеттілікті тудыру, мысалы, автокөлік туралы жарнамалар өнімді немесе брендті қабылдауға әсер ететін эмоциялар мен ассоциациялармен байланысты автокөліктің берілген маркасының бейнесін жасай алады. Мысалы, жарнамада әлеуетті сатып алушылардың назарын аудару және қызығушылық тудыру үшін ыңғайлылық, жылдамдық, қозғалыс еркіндігімен байланысты автомобильдің бейнесін қолдануға болады. Нәтижесінде бұл осы маркалы автокөліктердің сатылымының өсуіне ықпал етуі мүмкін.

АИТВ/ЖИТС туралы білім беру, қант диабетін бақылау, темекі мен алкогольді тұтынудың қауіптілігі және т.б. сияқты денсаулыққа қатысты тақырыптарға келетін болсақ, жарнама ақпаратты таратудың өте тиімді құралы болып табылады. Қоғамдық денсаулық пен қауіпсіздік мәселелері туралы ескертетін жаппай тұтынушылық емес мультимедиялық науқандар болса, әлем әлдеқайда қауіпті болар еді.

Көбінесе біз маркетингтік тенденцияларға сүйене отырып шешім қабылдаймыз, мысалы, кофені қайдан ішу керек, кешкі асқа не сатып алу керек, қандай телефон сатып алу керек және т.б. Жарнама барлық жерде бар және Мен мұны теріс деп айта алмаймын, өйткені бұл бізге бірнеше артықшылықтар береді. Алайда, брендке әуестенбеу үшін адамдар ұтымды болып қалуы керек. Жарнамалық әсерге байланысты сатып алмаңыз. Логикалық болуға тырысыңыз және сізге қажет заттарды ғана сатып алыңыз.

Шиянбин Арсен
М.Нәрікбаев атындағы КАЗГЮУ
университетінің 1-курс студенті

БӨЛІСУ:
  • twitter
  • telegramm
  • facebok
  • vk
Соңғы мақалалар.
МІНБЕР.